I když se vám to možná bude zdát úsměvné, první marketing je znám již z dob starověkých států. Už i Římané vyráběli jakési cedule, které naváděly občany do jeho obchodu nebo na jeho místo na tržišti. A podobně fungujeme dodnes. Jen se trochu změnily možnosti a marketingové nástroje, které máme k dispozici. V současné době máme internet, který nám může hodně pomoct, a také další možnosti, které stojí za vyzkoušení.
Firemní dárky nepatří mezi nejmodernější formy marketingu, ale stále jde o funkční nástroj, jak přilákat potenciální zákazníky. Každý má určitě doma alespoň nějaký reklamní předmět, který dostal třeba k nákupu, k příležitosti otevření nového obchodu nebo jako dárek k objednávce. Většinou jde o drobnosti typu hrnku či klíčenky nebo propisky. Jsou to sice drobnosti, ale byly zadarmo – takže potěší každého. Když jde navíc o dárek který se dá využít, je radost dvojnásobná.
Jestli máte svoji vlastní firmu a hledáte způsob jak dát zákazníkům najevo že si jich vážíte, zvažte nákup promo dárků. Jejich cena není nijak závratně vysoká a klesá úměrně s počtem objednaných kusů. Vybrat si můžete třeba velmi oblíbené propisky nebo bločky, ale také méně rozšířené pastelky pro děti nebo třeba otvírák. Firemních dárků najdete celou řadu, a pokud máte v plánu je dávat pravidelně, je dobré je obměňovat.
Na všechny reklamní předměty se dá natisknout cokoliv budete potřebovat. Nejčastěji firmy volí název firmy a telefon nebo webovou adresu. Jejich síla tkví v tom že vaše firma bude neustále na očích, ať už vyberete propisku nebo třeba tašku. A pokud si vytvoříte neotřelé firemní logo nebo vtipný slogan, vaše firma bude v povědomí lidí i bez reklamy. Je ale potřeba vhodně zvolit reklamní agenturu, která vám pomůže vytvořit opravdu dobrý marketing, který bude fungovat na co nejširší skupinu lidí.